måndag 28 januari 2013

måndag

Ja det blir ju ungefär ett inlägg i veckan uppenbarligen, så här får ni vad som hänt sen förra måndagen :P I onsdags var vi på Johan glans på cirkus, så jävla rolig den människan är! Jag skrattade så mycket att jag mådde illa, så jag fick pausa lite ^^ Det bästa är att man känner igen sig i allt han säger, det är nog därför han är så fruktansvärt roligt! Helt klart värt att gå o se om man har möjlighet!

I fredags var jag hos Bex, drack vin o käkade tacos, och snackade en massa såklart :) Mysigt! I lördags hade jag förfest här med Malin & Pernilla, sen drog vi till rocks, många man kände men inte så mycket folk överlag trots att det var löning. Igår låg jag i sängen hela dagen bortsett från när jag städade köket. Idag har jag massiv spänningshuvudvärk och hoppas bara att det inte är sjuka på gång, tror dock inte det utan att det beror på nåt annat.

Inga kommentarer: