lördag 10 maj 2014

26



Redan lördag! Veckan gick typ på en dag! Natten till fredag så sov jag ungefär 1 timma, så jag var heeeelt dum i huvudet och övertrött igår, hjärnan stannade hemma och jag gick till jobbet. Barnen tyckte jag var helknäpp. Hur som helst så ledde det till att jag somnade svintidigt igår (för att vara mej) och det i sin tur ledde till att jag vaknade klockan 6 i morse -.- Så jag behöver verkligen försöka sova lite powernap sen om jag ska orka parta loss ikväll!
Well well hur som haver blir det skoj! Jag fyller alltså år idag, 26 (aaaah ålderspanik!) och ska ha över en hel hög med vänner ikväll på fäst! Vi blir typ 11 pers som ska få plats i min minimala lya haha ^^

Har bakat cake pops för första gången i mitt liv, får lägga upp bild sen. Tänkte att det skulle gå snabbt o smidigt men fan heller! Tog halva jävla dan och så blev dom inte ens varken speciellt goda eller fina haha, så det var nog sista gången. Jaja allt kan inte bli bra!



Inga kommentarer: