fredag 27 juli 2012

hej trött


Nä som sagt inte så mycket spännande att skriva idag heller ;P
Min kropp börjar ta stryk av jobbandet nu, har för dåliga skor och lyfter för mycket tunga grejer så ryggen är lite fuckad, igår var jag fan helt död :P Plus att alla där inne i boden kommer hamna i lunginflammation snart med de temperatursvängningarna vi har, bara inte före måndag för jag vill faktiskt inte vara sjuk den enda tingsryd marknad som jag vart ledig ^^ Eller ja helst av allt vill jag ju inte ha lunginflammation alls förstås :P

I morgon drar jag ner till stugan efter jobbet igen, och nästa vecka är det fullt ös medvetslös på jobbe! Nu har jag bara i morgon plus två veckor kvar på jobbe, sen har jag semester igen :)

nu ska jag försöka sooooova! Är det förressten nån som har koll på några bra receptfria sömnpiller som man inte blir konstig av dagen efter? Som gör att man stressar av innan man ska sova. Typ valerina natt eller nåt sånt?

Inga kommentarer: