måndag 31 december 2012

2012 vart fan tog du vägen?

Snabbt som fan har det gått. Jag vet inte riktigt hur jag tycker att året varit överlag, känns som alla år är likadana, händer inget livsomvälvande hos mig direkt, same shit different day, ingen flytt eller nåt sånt i år heller.
Början av året mådde jag rätt skit, opererades i april och blev mycket gladare efter det. Sommaren var skitbra enligt mig, bortsett från att det aldrig var nån sol. Roliga festivaler, roliga trippar, kolmården och faktiskt kul på jobbe :P Sen hösten och vintern nu var väl inget speciellt, lite likgiltig. En del människor blev väldigt svåra att stå ut med, trött på att bli behandlad som skräp ibland. Trött på idioter överlag och känner mig rätt opepp.
Tur är det iallafall att jag har en underbar familj som stöttat mig när jag haft det hårt, speciellt stor kärlek till min syster som ställt upp för mig som fan denna våren (och alltid annars också)! Och så underbart att världens bästa vänner som står mig närmast och står kvar vid min sida varje jävla år trots att jag vet att jag kan vara skitjobbig att umgås med. Aj löv ju lång tajm fåräver <3

Skolan har varit riktigt jävla rolig detta året! Har haft såå kul och jag älskar verkligen att gå i skolan med dessa fantastiska människor! 2013 blir förhoppningsvis ett bra år. Men 2013 tar jag examen och normala människor skulle väl vara jätteglada över det, utom jag, ångesten kommer krypande nu och jag vill verkligen verkligen inte sluta. Men livet måste gå vidare, det blir ett osäkert år, men jag hoppas på ett bra år!

Hej och tack för kaffet 2012

1 kommentar:

Hanna sa...

<3<3<3 Du är den minst jobbiga! <3<3<3