lördag 1 december 2012

kul helg

uueeeeh vilken rövlördag. Vaknade och mådde illa, trodde det berodde på att jag var "överhungrig". Det gjorde det tydligen inte. Mått illa hela dagen och är helt orkeslös. Ser ut som ett askfat i ansiktet ^^ Eller kanske askan i ett askfat ;) Ja jag är väldigt ovacker och går som ozzy :P Så nu har jag legat i sängen i 12 timmar... skoj. Tror att det är nån form av magkatarr och hoppas det lättar till i morgon. Sjukt tråkigt att bara ligga, och illamående är så hemskt. Skulle julbakat med tjejerna ikväll, men kände att det kanske inte var nån smart ide att komma dit jätteillamående och inte orka stå upp :P Så nu ligger jag kvar här, vad ska man titta på...scooby doo eller polisskolan. kvalitetstv
båååååriiiiiing.

men jag såg julkalendern i morse! :) den kan bli bra!

Inga kommentarer: