fredag 30 november 2012

min vääääcka

Ja jag är ju sämst på att skriva vad som händer. Det händer inte så mycket som är så vidare intressant för er att veta, men nu skriver jag om min vecka ändå. Såååådeså, bara för att ni ska få nåt att läsa :P

Måndag- ööööh. ? Nä kanske inte ^^

Ja iallafall, har praktik 3 av 5 dagar denna vecka. Det är kul, fast det är satans tungt att stiga upp klockan sex, jag är verkligen inte inte inte någon morgon människa. Hade jag bara lyckats somna på nätterna hade det ju gått lite lättare, men jag sover i snitt 4 timmar de nätter jag ska upp tidigt (och nej det spelar inte nån roll om jag stigit upp astidigt natten innan, det sitter i huvudet, jag får sån där störd insomningsstress som gör att jag inte sover).
Vi hade trepartssamtal i onsdags, vilket för er som inte vet innebär typ utvecklingssamtal med en lärare på universitetet och min praktik-handledare. Det kommer alltså en lärare från universitetet och tittar när jag håller lektion och sen pratar vi om det. Det gick bra, fick bara positiv respons. Han tycker att jag fångar och inspirerar barnen på ett speciellt sätt, att jag har förmågan att få deras uppmärksamhet och intressera dem. Kan ju bero på att jag fortfarande är 8 år själv i huvudet :P Nä men det är kul, speciellt när barnen är snälla och älskar mig ;)
Annars har jag pluggat. I går åkte jag till Vikanders och pysslade med barnen, vi gjorde en jättefin julkalender, eller jag och Odin gjorde det mesta, Vidar glittrade lite julgran och Bore lekte hyperaktiv pippi långstrump haha ^^ älskade älskade barn vad skulle jag göra utan er :) Sov där inatt för syrrans man var bortrest, så upp i morse och klä på barnen och sen iväg till praktiken. Ja och nu är det fredag. Ikväll ska jag plugga så mycket jag förmår. I morgon ska jag till Malin och mysa och baka med Hankan och Anna :D
På tisdag nästa vecka ska jag till leksaksmuseet med barnen i skolan, ska bli kul! Bortsett från att vi ska åka buss, pendeltåg och tunnelbana med allihop ^^ Hehe nä det går säkert fint :)

världens längst och möjligtvis väldigt ointressant inlägg men ändå :)
Och ja, jag hatar posten, jag hatar vår brevbärare, jag HATAR posten. 

Inga kommentarer: