fredag 16 november 2012

konst-igt

Jag blir  verkligen riktigt riktigt glad när mina närmaste vänner gillar mina målningar. Fick ett sms av jasmine idag om att hon hade sett min utställning, och jag blev så himla glad över det hon skrev. Det betyder så mycket att mina bästa vänner gillar mina grejer, för att jag vet att dom inte ljuger! Blir verkligen rörd att ni gillar mina grejer! Personligen så blir jag ju aldrig nöjd med nåt, och blir jag det så går det oftast över på en vecka o sen är den inte fin längre haha ^^ Men ja jag har ju rätt rå bild över mig själv och allt jag gör :P Sen att folk vill köpa mina saker det fattar jag fortfarande inte riktigt, jag tror ju mest att det är till välgörenhet för mig för att jag är fattig :P men jag blir alltid glad när nån vill ha nåt såklart!
Min pappa vill alltid visa mina tavlor när han har folk hemma hos sig, det tycker jag är så sjukt pinsamt för att jag inte tycker att det är nåt att visa upp o "skryta med", då tycker han att jag är dum i huvet och visar dom ändå ^^ Min pappa är en väldigt bra konstnär, mycket bättre än mig, så det är ju skitkul att vi har samma intresse, för han blir så exalterad <3

Nä nu ska jag till Hanna och kalasa med henne och lite falugrabbs!

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Men du är ju duktig och behöver få höra det så du själv förstår :-) jag har börjat gilla ugglor så funderar faktiskt på en fin uggletavla, hade glömt att du faktiskt målat ugglor, men kanske vill ha den mer som en "overklig" uggla, haha. Ska skicka en bild.

Jasmine sa...

Har ändrat mig, är lite sugen på en tavla liknande den med ugglan i detta inlägg, kanske med lite mer färg eftersom det ska vara i ett barnrum. Men vi kan diskutera det mer när vi ses ingen brådska. Skulle vilja ha den ganska stor också :-)