onsdag 14 november 2012

vilken jävla dag

vilken jävla dag jag haft. Min visdomstand har börjat fucka ur igen, var ett bra tag sen sist. Men i natt gjorde det så ont att jag sov ungefär 3 timmar, har ju ännu svårare när jag vet att jag ska upp svintidigt och åka till praktik också. Eller jag har alltid svårt att somna om jag ska upp tidigt, hur jävla trött jag än är. Vaknade i morse, som en död säl. Tog mig till tåget och så småningom visar det sig att det skett en olycka i sollentuna så jag kommer bara till ulriksdal. Där var det ju tänkt att man skulle byta till buss. såååaaatte. Det var seriöst 1000 pers som stod och väntade, pendlar ju rätt mycket folk till sollentuna. Och under de 2 timmar jag stod där kom det 3 bussar. Yeeeoi. Har aldrig sett så mycket folk som väntar på buss, man fattade inte vart kön slutade :P Men ja jag insåg att det var ingen chans i världen att man skulle komma på, så jag gick tillbaka och satte mig på pendelperrongen. så småningom började tågen rulla, och jag kom fram till skolan. Fick tokstressa igenom en lektion med eleverna som skulle tagit 2 timmar och jag gjorde den på 35 ^^ Well well dagen fortsatte jävligt bra sen iallafall för jag har världens underbaraste klasser och jobbar med, en grabb sa en så sjukt rolig grej idag så jag skrattade så jag grät. Dom är så galet kul o lyssna på, älskar deras diskussioner! Det är alltså 2 tvåor jag har, fantastisk ålder. Löv them!

Ikväll ska vi på asylum, denna vecka blir det fest 3 gånger. fattar inte hur jag ska palla :S Men ja jag har inte vart på krogen på typ en månad så man får väl ta alla missade gånger på samma vecka då :P uueeeh. Hoppas jag inte somnar innan hankan o malin kommer, peppenpeppen, redbull?

Inga kommentarer: