tisdag 18 februari 2014

blöööörk

Hej.
Längesen jag bloggade jag vet och jag orkar inte riktigt skriva allt som hänt sen sist! Idag skulle jag börjat jobba på en förskola här i krokarna. Skrev papper i fredags. Och i söndags blev jag toksjuk. I morse vaknade jag med svullna bihålor så jag såg ut som jag blivit getingstucken alternativt ni vet när folk har skönhetsopererat ansiktet. Helt tjock i huvet och snorar som en tok. Ja så jag fick ringa o sjukanmäla mig hur som helst. Gick o köpte nässkölj idag på inrådan av syster. Ni vet sån där spruta som man spruta igenom näsgångarna, skithett ;) Haha men det känns lite bättre så jag håller alla tummar och tår jag har att jag ska vara pigg o pepp till i morgon. Känns sjukt sugigt att vara sjuk från jobbet innan man ens har börjat :S
Jajaaa man är väl människa, och jag verkar ha skräpigt immunförsvar.

Kollade förövrigt på Frozen idag (Frost), den var ju skitbra! Animeringen var såå snyggt gjord och kommentarerna dom fällde var så sköna! Såg den på engelska och tror helt klart att det är mest värt.

1 kommentar:

Hon med nässköljen sa...

Hoppas du mår bättre och nya jobbet är kul.

Kramiz