fredag 28 februari 2014

fredag igen


Härligt, när man har varit frisk nu sådär lagom i en vecka, så blir jag döööförkyld igen haha. Men denna gången sitter det i halsen istället för bihålorna, är så dödligt tacksam varje gång jag blir tjock i halsen att mina halsmandlar inte finns i denna värld längre! Bästa jag gjort att operera dem, nu är man liksom bara vanligt halsontssjuk istället för att kännas som man har stuckit sin på 14 bålgetingar och få sitta upp o sova för man inte kan andas. Inte konstigt att man blir lite sjuk hela tiden när man inte är van vid att vara med barn hela dagarna, idag var hälften av barnen borta, helt stört. ALLA är verkligen sjuka i februari!

Hur trivs jag då kanske ni undrar? Eller kanske ni inte alls undrar, men jag berättar ändå :P Det är helt okej, barnen är störtsköna och dagarna går rätt fort. Denna vecka har vi (på mitt initiativ) byggt en melodifestivalen-scen i kartong och mini-mellosar till det och hällt glitter i hela förskolan, vet inte vad resterande människor tycker om det men beware när pysselkvinnan är på G! Bryr mig inte så mycket om vad vi pysslar bara jag får vara med hehe

Well well nu är det fredag göttegött och jag ska försöka skriva klart en tenta ikväll. Kul fredag ;)
Ja o just det, jag o Malin har bokat resa till LONDON i juli! TJOLAHOPPTJOLAHEJ vad kul det ska bliiii :D Ska förövrigt INTE jobba på Börjes i sommar, första gången sen 2008, oh maj gad, det är sex år! Känner att det är dags att sluta nu liksom hehe

förövrigt så måste ju Kenza vara en av Sveriges absolut snyggaste människor (ja jag kollar på lets dance haha), my jeeees vilken snygg kvinna!

Inga kommentarer: