onsdag 2 april 2014

bättre sent än aldrig

Ja jag uppdaterar ju inte precis här nåt vidare som ni märkt, om nån nu fortfarande läser :P
Jag jobbar och pluggar. Så det är typ fullt upp 24/7 om dagarna. Känner att jag börjar bli sjuk igen, men det har man inte tid med som vanligt. Glad att jag inte fått kräkis bara eftersom det går på förskolan (igen), livet med 40 småbarn liksom :P I morgon har vi familjemiddag på jobbet, barnens föräldrar kommer och har knytkalas hela kvällen. Så det blir ännu en sen kväll på jobbet.
På fredag ska jag träffa Bex, längesen nu! Och på lördag ska tjejerna från skolan komma på besök till mig. Vi kom på för ett år sen att vi skulle starta middagsbjudningar hos varandra eftersom vi ses så sjukt sällan (och för att se hur vi bor), vi sågs förvisso för en månad sen men innan dess har vi inte setts sen examen. Ja och för att få min middag överstökad haha så ska jag ha den först, på lördag med andra ord ^^. Jag är ju inte överförtjust i att laga mat (eftersom jag inte kan haha) och så blir det lite knöligt när man inte har ett eget kök :/ Men ja vi får sitta i korridorsköket och äta och stå ut med att det traskar in lite grannar titt som tätt. Ska göra efterrätt så att om maten blir oätlig får man äta desto mer sånt :P Och på söndag blir det bio med Malin o Hanna, ska äntligen få se Noah! Är sjuuukt pepp på den filmen!!
Ja, nu ska jag städa o dammsuga så jag får det gjort iallafall. tjohotjohej

1 kommentar:

Frieducha sa...

Herregud vad jag saknar dej!