lördag 5 april 2014

ebay


Kanske inte helt normalt att kolla bröllopsklänningar på ebay när man inte ens nånstans är i närheten av att gifta sig haha. Men jag bara råkade klicka mig in på dessa klänningar, och det är något sånt här jag skulle vilja gifta mig i, (mer den undre bilden än den övre) om det nu mot förmodan skulle hända ^^ Sen att dom kostar 700 spänn är ju typ värt bara att klicka hem för att ha som halloweendräkt eller nåt ;)
Jag vill förövrigt sååå gärna gå på bröllop (hint hint till de jag känner som skulle kunna gifta sig), det är så fint!

Idag har jag preppat mat och handlat (3 gånger). Om en timma kommer tjejerna från klassen och äter maut.
Det blir lax till förrätt, räkor till huvudrätt och kinderpannacotta till efterrätt. Det blir verkligen iiiinte bra, men jag hoppas att efterrätten blir någorlunda okej iallafall haha, får sån prestationsångest när jag lagar mat för jag tycker oftast inte att det smakar bra när jag gör det. Jaja nu måste jag fortsätta, styra upp mig lite o så med, ska helst inte se ut som det vandrande spöket som jag känner mig som

3 kommentarer:

f. noch einmal sa...

Funderar ju på vilka kandidater som kan tänkas lämpliga för bröllop... :-)


<3 <3 <3

Hanna sa...

Den översta klänningen var to die for!!

Jasmine sa...

Kände mig lite träffad där.. haha. Gifta oss ska vi men när i och hur det blir får tiden utvisa.