fredag 11 april 2014

loka crush - smakprovning

Japp ännu en sån där grej jag måste smaka :P Loka crusch. Jag med smak av citron, finns päron o hallon med men det lät inte så gott? Eller? Det roliga i denna är att typ 9% är päron, 4 % äpple och bara 1 % citron hehe. Men ja var den god då? Smakar typ kolsyrad citronsaft, fast inte så söt. Så tja helt okej, men lite för sur för min smak tror jag. Gillar vanlig loka bättre då faktiskt, eller bara vanlig saft :)

Out of topic: Jag har alltid sagt att jag inte gillar Lotta Engberg (jag måste sluta yttra mig om sånt när jag inte känner människor). Jag har ångrat mig lite. Jag såg henne på nyhetsmorgon idag, hon är skön när hon inte leder jobbiga program :P Och så är hon fasligt snygg för att vara 50+, människan har jn gjort en sidecut, och klär så jääkla bra i det! Ska jag också ha när jag blir gammal eller äldre, fan va koolt, jättelångt grått hår o sidecut. Japp så blir det

Inga kommentarer: