måndag 29 augusti 2011

översvämning

google.com
Insåg att det inte alls var någon granne som borrade, utan kom på att vi har byggarbetare här hela hösten som bygger om våra hissar och vår gemensamma lokal o sånt där. vilket även innebär att jag lär nog vakna fler gånger av de där jävla borrarna -.-
När jag skulle borsta tänderna i morse kom det inget vatten, fatta ingenting, men inget vatten funkade i lägenheten, inte toan heller. Så jag blev sur och tänkte att varför har dom inte sagt till att dom ska stänga av vattnet! Och så gick jag ut i korridoren...då visar det sig att rummen på andra sidan korridoren har översvämning och hela deras lägenhet hade flera centimeter vatten. Plus att det läckte ner till lägenheterna under. Nån vattentrumma hade pajjat så att vattnet i duschen hade pumpats upp från avloppet, mys delux!


2 kommentarer:

Hanna sa...

Fy faaan! Jävlar va bitter jag hade blivit om det hade hänt i min lägenhet :P Kommer hem från jobbet och bara "Välkommen Hem" :P

stora F. sa...

Tänk och bo i lägenheten under som fick allt skitit vatten nerrunnet till sig. MYYYS