lördag 20 augusti 2011

zombie walk


Idag är det zombie walk i stockholm, börjar 13.30 från drottninggatan 99. Så ni som är i stockholm tycker jag ska gå o kolla, eller gå o kolla åt mig iallafall för jag hade velat vara där!
Men nej inte i år heller! Jag ska städa och rensa idag, vid 4 ska jag träffa majs och sen kommer minstebror och hans tjej och så ska vi ta o grilla :) Fin dag idag, förutom att det är fullt ös storm!

svar på kommentar till Frida: hahaha ja hade man bett om en macaron på hyllan så hade dom sålt en pastafjäril eller nåt, 1,50 tack! ^^ Man kanske ska börja sälja makaroner styckvis bara för att förvilla folk som inte riktigt vet vad det är :)
Ja men mamma tror ju att Dregen heter Draggan också ;P
(men nej mamma han ÄR inte ryss!)

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh faan, bra tajming för jag o maulin ska träffas i stan vid 13 :) Tack för tipset ;) ...SAKNAR DIG, kom hit NU!