onsdag 17 oktober 2012

ÅåNSTA

Tjabba! Bra dag idag! Fick ett brev på posten att jag skulle hämta ett paket. det visade sig vara bhn på bilden ovan som jag köpte på ebay för 3 veckor sen. För 80 spänn! Så alla ni som hypear och köper dom för 400 spänn på svenska sidor...dum idé, köp på ebay, samma shit från kinesland, tar bara nån vecka längre att få, men det är det ju värt för att få spara över 300 spänn! Snygg som fan o satt som en smäck gjorde den också, asum! :) Och nej jag ska inte springa runt på krogen i bara bh, ni behöver oroa er :P
Sen har jag hunnit med massa skolgrejer idag, eller ja massa o massa var väl kanske o överdriva, men jag ligger i fas nu :) brabrabra.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Den var ju assnygg! Sån vill jag me ha :-P

F. noch einmal sa...

Mmm den ser värkligen skön ut.

;-)