torsdag 11 oktober 2012

workwork

wööö jag är helt jävla slut. Har suttit hela dagen och arbetat med elina och tilda och gjort en animerad film ^^ Mycket skratt och mycket gnäll haha. "nu måste vi äta för nu är Ellen arg!". Sen har jag suttit o arbetat med gips hemma för ett skolarbete och läst och skrivit sammanfattning av boken. Sjukt mycket att göra i skolan, men eftersom hälften av det är skapande så känns det inte så tungt, stressigt men ändå helt okej. Fast jag är inte så förtjust att prestera på beställning, det blir inte så bra utan känns mest krystat... well well. Ikväll kommer mina föräldrar hit! Eller inte hit, dom kommer till min bror ;P Ska träffa lillprinsessan! Men jag ska hänga hela helgen och ansluter mig i morgon efter skolan. Måste visa vår fantastiska animerade film sen hahahahaha, den hade nog kunnat bli ännu bättre om vi inte var så satans trötta i slutet och typ sket i om det blev bra eller inte ^^

Inga kommentarer: