torsdag 4 oktober 2012

hejhejehejehej

hallåeller! Jaaa jag skulle ta det lugnt igår...det kan man ju säga att jag inte gjorde. MEEN jag gick iallafall hem tidigt! Tack vare Hanna hahaha ^^ Ja jesus kristus jag tror min hjärna tänker helt tvärtom när jag bestämmer att jag inte ska dricka så mycket, då dricker jag istället dubbelt så mycket som vanligt, och sen kanske jag skulle ätit mer än ett knäckebröd till middag :P Meeeen det var kul iallafall :) Det är alltid kul på asylum, sooom vanligt! Bästa klubben!
Somnade som en jävla sten när jag kom hem och glömde att ställa klockan! Men min fantastiska hjärna väckte mig ändå! Fantastisk tur! Sen åkte jag till skolan och var inte bakis alls konstigt nog :) Jättebra dag i skolan, jag älskar verkligen skolan! Och TILDA! Idag fick jag en cola och en kanelbulle av henne, fantastiskt!
I morgon är det helg, blir alltid så skevt när man festar på onsdagar :P Men i morgon ska jag till syrran och på lördag är det fest igen ^^ Men javafan jag har inte festat riktigt på över 1 månad nu så nu blir det röjj!

Inga kommentarer: