onsdag 3 oktober 2012

hejhej


nu är det onsdag, och det innebär att det är asylum! Synd som fan att det är tidig och viktig skola i morgon för jag är riktigt festpepp faktiskt! but wellwell cykelställ supa kan man ju göra nån annandag :P Men vi ska dit iallafall en stund o träffa da gang :)
Igår var jag med syrran o shoppa, eller ja hon shoppa en svinsnygg väska och jag gick bredvid och babblade ^^ Funderade på varför i hela jävla friden man gör kläder som är fula, allså folk kan inte tycka det är snyggt? Och sen ta närmare 1000 pix för det? Och ännu mer konstigt, folk KÖPER det!?
"Kolla, en halsduk för blinda!". Ja det där med märkligt mode har alltid förundrat mig, man fattar ju varför en del grejer kommer på rea...

haha min min på kortet ser ut som en blandning mellan en krokodil och en pedofil (fråga mig inte vad min hjärna är för skum sak ens).

1 kommentar:

Frieducha sa...

Ditt sällskap gjorde min dag! Du är bäst!

PUUUUSSSS!