fredag 1 februari 2013

böl

Jag har blivit så satans blödig, eller ja det har jag varit länge, men nu är det sådär extremt! Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag vart gravid, då börjar man tydligen gråta över märkliga grejer ^^ JA iallafall, jag grät till Masterchef, för att en person vann immunitet....ba åååååååhh buuuhuuu vad vackert!! Sepe. Jag grät till "trinny och susanna stylar om sverige"...det kan iofs berott på att britterna har så jävla dålig klädsmak så jag grät för att det var så fult. Hur kan man låta BRITTER styla svenskar!? Vi har ju bättre stylister själva. Såg ett brittiskt stylingprogram för ett tag sen då dom stylade henne med långärmad röd polotröja och en blommig klänning med smala axelband över....vänta lite, var i eran hjärna är det snyggt nånstans?? Äh jaja folk tycker säkert jag klär mig förjävligt också, men jag ser verkligen inte hur någon kan tycka det är fint. Ja det fanns ju ingen bild på det men ni får föreställa er lite i huvudet ^^

1 kommentar:

F. sa...

Det är vackert att gråta.