tisdag 19 februari 2013

phew phew


Så jäkla skönt att vara klar med tentan! Brukar inte sitta o stressa sista dagen men idag var det fan panik ett tag, lämnade dock in den en timme innan deadline. Panikade loss ett tag i morse när nätet inte funkade :P Japp sen insåg jag att jag inte varit ute ur huset och knappt rummet på två dygn, så jag bestämde mig för att gå till stor-ICAt (ett lite större ica som jag börjat kalla storicat). Iallafall där gjorde jag världens fynd! Dom sålde harry potter och dödsrelikerna för 39 spänn, vilket kap tyckte jag, speciellt eftersom jag varit sjukt sugen på att se den igen. Har inte sett den sen bion. Så nu är min harry potter- filmsamling komplett i DVD :)
I morgon är det intro för C-uppsatsen och på torsdag börjar nästa kurs, didaktik. Joråsåatte här körvipå!

2 kommentarer:

Frieducha sa...

Funderar på att introducera O för Harry Potter. Förmodligen alldeles för tidigt, men han kanske skulle gilla det. Vad tror du?

Kramiz

Jasmine sa...

Svar till Frida. Daniels äldsta dotter älskar Harry potter. Hon har bara fått se de första, de på slutet har väl typ 15-årsgräns eller mer..? Men hon och O är väl ungefär i samma ålder? Testa första filmen o se om han gillar den eller tycker den är läskig :-)