onsdag 13 februari 2013

fat tuesday

Igår var det fettisdagen. Blandar ihop alla dagarna så jag tror det var igår iallafall :P satt på föreläsningen igår och frågade om det var måndag tisdag eller onsdag. Och hade verkligen inte en aning. Ja tillbaka till semlan. Jag hatar semlor, har fortfarande inte fattat grejen med bröd i kombination med grädde. Därför gillar jag inte heller tårta. MEN den snälla människan som bor i min korridor hade fått med sig en hel hög med semlor från nåt event och ställt in en semla till varje person i köket. Supersnäll! Synd att jag inte äter semlor, kunde ju vart chokladbollensdag eller nåt ;) Haha nä jag smakade faktist lite (efter jag skrapat bort grädden) och det var helt okej, svinmycket kardemumma i :)
Har sån magisk jävla huvudvärk idag, hjärnan går i ultrarapid och allt är bara sämst! Skulle plugga intensivt hela denna dagen, hur bra gick det...ja 1 timma har jag väl lyckats plugga. Börjar bli lätt stressad över att inte hinna klart med denna tentan :S Jävla bajshuvve jag har. Ska försöka duscha bort huvudvärken nu, funkar ibland! Behöver väl slappna av eller nåt kanske.

Inga kommentarer: