fredag 15 februari 2013

hejsan

Mötte en sån ball gubbe på stan!! Han var 60+ hade långa gråa dreads och töjd septum-piercing. Och så gick han i kostym och snyggrock och såna där gubbiga små dumbledore-glasögon. Så jävla fräsig farbror! Jag bara råglodde på honom haha.

Drömde inatt att jag födde barn, utan att veta att jag varit gravid. Helvete i havet vilken panik jag hade, lite obehagligt med ett spädbarn utan någon som helst förberedning och plan i livet. Sen kom jag ihåg att jag hade sett alice i underlandet för nån dag sen och att man skulle nypa sig i armen och vakna, i förhoppning att det var en dröm. Jag nöp mig i armen, men inte fan vaknade jag ^^ Panikade lite till i drömmen. Sen blundade jag och sa "låt det vara en dröm" typ 100 gånger, och då vaknade jag haha, lättad som jag vet inte vad. Trevlig med bebisar men jag vill helst inte föda en bebis utan att veta om det tack :P

OCH inte att förglömma! Idag fyller världens bästa Jasmine 26 år GRATTIS TILL DIIIIG! <3



svar på kommentar till Frida: haha det vet jag väl, känner mig inte det minsta oälskad. Tyckte bara bilden var sådär roligt bitter ^^ Jag fick ju mysa på alla hjärtans dag med hela 3 grabbar, det är inte många som har den turen! ;)

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Oj ett grattis i bloggen var jag inte beredd på. Tackar så mycket. 26 år, herregud, låter gammalt, vilken tur att jag inte känner mig ett dugg gammal.

Frida V. sa...

GRATTIS JASMINE!