fredag 27 september 2013

fräda

Vet att jag inte bloggar så ofta, vet inte om ni bryr er så mycket egentligen haha ^^ Bloggen har ju havererat, jag skriver iiinget skoj längre, kollade gamla inlägg o garvade åt mig själv. Vad har jag tagit vägen :P
Hur som haver denna helgen är HELA familjen i stockholm! Det händer typ aldrig att vi ses allihop! Esther fyllde 1 i onsdags så i helgen blire kalas! Minstebror o Jossan kommer ikväll så då är alla här! I morgon blir det big släktkalas hos Nilsson/Olofsson :)

Veckans kassa: Jag skulle återvinna alla mina miljoner glasflaskor jag samlat på mig i typ ett halvår, tror ni fan inte att jag påsen brister och jag tappar hela skiten i trapphuset! Aaaaallt gick sönder och föll ner ända till källaren! tjohotjohej tänkte jag, sopa sopa sopa blev de!

Juste! Nästa vecka är jag i Tingsryd, för att ta hand om dogge som ska opereras <3 Ska sova på madrass under trappan första dagarna haha, vad gör man inte för sin bebis liksom ^^


Inga kommentarer: