torsdag 12 september 2013

torsdag

hej bloggen! Japp vad har hänt sen jag skrev sist? Jag, Malin o Hanna var i Göteborg :) sjukt fint väder vart de! Vi körde 5kamp på Liseberg på lördagen, det var så stört roligt! :) Vi körde nån westerngrej i 5D som man fick rida på "hästar" och skjuta folk (med 3D glasögon). Jag var så fruktansvärt kass men det var såå kul! Hanna vann alltihop och jag o Malin kom två, ingen förlorare med andra ord ;)
Älskar Göteborg, så fin och harmonisk stad.
Igår passade jag Esther medan Oskar var o klippte sig, jag lyckades gå vilse i Vitabergsparken (den är ju inte stor direkt), MEN med barnvagn var det helt omöjligt att hitta ut (med gps haha) för överallt var det trappor och där kan man ju inte gå med barnvagn. Jag är så värdelös. Men vi hittade ut tillslut (efter att jag följt efter ett dagis). Bra barnvakt som slarvar bort sig hur lätt som helst...

Bilden ovan målade jag för nån dag sen så den har egentligen ingenting alls med inlägget att göra menmen


Inga kommentarer: