onsdag 18 september 2013

Liquid latex


Jahapp! Idag har jag pluggat, mycket braus! Nu har jag skrivit klart vår första inlämningsexamination, ska bara läsa igenom den också :P
Sen testade jag det nya flytande latexet jag köpt (latexet är inget ord va ^^). Jag är ju stööööört pepp inför halloween liksom haha så jag måste prova typ 2 månader i förväg hehe. sjukt kul :) Det är alltså såret på bilden som jag gjort med latex då :P
Nu har jag bestämt att jag ska va sjööörööövare på halloweenfesten, mest för att jag inte har råd att lägga pengar på värsta outfitten utan det kan jag få ihop med grejer jag redan har! Så ja sjörövare it is om jag inte kommer på nåt bättre (det är ju lite tid kvar heeh :P ), och sen en massa köttiga sår på det! blir nog bra, skojskoj.
Är riktigt pepp på denna hösten faktiskt! Det är bra!
Snart fyller hanna o malin 25 och då blir det fest, och det är jag fan maxat pepp på!! 2 veckor efter är det halloween och sen ska vi på galenskaparna och på pricilla, plus att alla syskonkidsen fyller år så det blir väl en massa kalas också!

Inga kommentarer: