onsdag 4 september 2013

onsdag

Hejhej! Redan torsdag imorgon? Hur fort kan tiden gå!? Igår började skolan, verkar helt okej! Är nog vettigt för mig att läsa samhällsorienterande ämnen för jag är så stöööört oallmänbildad! I morgon är det geografi och religion på schemat, förra lektionen i religion var riktigt kul, mest för att läraren var så jävla skön ^^ Det gör verkligen allt. Idag har jag hängt med Oskar & Esther, vi käkade lunch på teaterbaren (sategod salladsbuffe där) och promenixade på stan. Jag har aldrig sett så många poliser, vakter, säpo på samma dag i hela mitt liv! Barack Obama är nämligen här idag, heeerre jisses! Dom spärrade till och med av gångvägar och det var så jäkla massa folk ute. Sen gick vi o hämtade Elton på dagis, glad kille som blev paff över att jag kom :) så skön kommentar ungen gav:
"- jag har en spiderman bilbana! Jag har en tågbana också, men den ska upp på vinden. Och så har vi en mamma!". Haha nähe!? ^^ älsklingen <3
I möra ska jag gå i skolan, sen feika med Tilda. Förhoppningsvis hinna städa lite också för det har lagt sig typ 5 cm damm i lägenheten som jag inte hunnit städa bort heehee
Har flyttat in lite nytt folk i korridoren, verkar sköna :) Bästa kommentaren som tjejen som bor här (som är typ den enda jag snackar med) sa: "det har flyttat in typ 3 nya, vet du var det bästa är!? Dom är helt sjuuuukt renliga av sig, det typ blänker konstant här i köket!". Och det stämmer fan, det har aldrig varit så välstädat här, underbart!
Och nej, bilden är inte från idag ;) Den är från midsommar på Cypern :) Fint vare!

Inga kommentarer: