onsdag 23 oktober 2013

bläh

Tjäna, det var inte igår direkt. Jag är verkligen totalt opepp på att blogga, bloggen blir bara en tråkig uppradning av vad jag gjort, jag har blivit typ världens tråkigaste människa.

Men jaja skitsamma här får ni en uppdatering av vad som hänt senaste tiden i allafall :P

I helgen fyllde hanna o malin 25 (fatta att vi är 25!?) och det vart fääst för dom med massa vänner i Hannas lokal i källaren, skojskoj :) <3

Förra måndagen var jag hos naprapaten förresten, vart asnojjig innan men oh my jees vad skönt de va! Han masserade, akupunkturade och knäckte rygg o nacke. Han liksom låste upp min rygg och jag har inte behövt knäcka ryggen nu på 1,5 vecka...det är helt sjukt för att vara mig för jag har knäckt min rygg 500 gånger varje dag i typ 100 miljoner år (jag är född med en rygg som är ungefär lika stabil som en rutten banan). Ska lätt börja gå hos honom oftare. Jag vet ju att låsningen kommer tillbaka snart och jag kan inte knäcka loss låsningen själv, men sjukt skönt just nu, känns bra att inte låta som ett knäckebröd. Ska börja bodybuilda min mesiga rygg så den överlever lite liv, jappjapp nån som vill ge mig ett årskort och en het PT?

Annars äre mest fullt upp i skolan för tillfället, jag tycker verkligen inte om samhällsämnena, jag är så sjukt oallmänbildad, kan ingenting och känner mig bara som en jävla amöba. Glöm att jag undervisar barn i So alltså!

Ja varsågod här fick ni ännu ett dåligt blogginlägg haha känner att mitt positivitet bara sprudlar idag. Vi får väl se när jag återkommer, lite peppigare och förhoppningsvis lite snartare!

Inga kommentarer: