torsdag 31 oktober 2013

halloween




Alltså jag älskar verkligen halloween! Kanske för att det är så mycket pyssel att göra runt det! Karva pumpor och göra sjukt roliga sminkningar! Det är verkligen en estetisk högtid :) sen är jag ju egentligen inte så mycket för skräck, jag är så satans lättskrämd haha. Jag gjorde en pumpa iallafall :) Började o göra en turtle, det var inte riktigt meningen för jag planerade att göra nån höstfin pumpa med löv o såntdär, men så blev det inte haha. När jag väl får min peppinspiration till något så bara måste jag göra det :P Sen tyckte jag ju inte att det var så stämningsfullt med en TMNT på halloweenpumpan så jag gjorde en baksida också som var lite mer passande (den översta). Pumpan är typ miniliten, syns bäst på översta bilden, så det var ett helvetiskt pill att göra. Men kul såklart :D Kanske köper en ny i morgon om den ruttnat tills dess haha

Inga kommentarer: