torsdag 31 oktober 2013

finally

Idag avslutade vi vår samhällskunskapskurs! eller ja under förutsättning att vi får godkänt på allt. Skönt för att hälften av kursen har vart det tråkigaste jag läst! Dock har jag läst en av de mest nyttiga delarna nånsin under hela min utbildning nu, en sån jävla bra lärare som verkligen fick en att tänka till. Jaja blabla ni är väl inte så intresserade av att höra om mina kurser :P I morgon äre fredag iallafall! Först ska jag vakna, sen ska jag på Yoga med Elina och sen ska jag till Elin och baka :) Nånstans däremellan ska jag förmodligen träffa storebror också, heeh fulles öses! Och på lördag är det lördag! Och då ska vi på halloweenfest på slakthuset! Jag är så pepp så det bara gnistrar om det! Har vart pepp på halloween sen förra året!


Svar på kommentar till Emma: Tack söte! du med!

Inga kommentarer: