fredag 25 oktober 2013

fräda

Hej bloggän! Nu skriver jag! Bra va? Jag är dödsförkyld, fysatan allså. Men ska med Hankan på en spelning ikväll, den börjar tidigt och slutar tidigt, vilket min kropp förmodligen uppskattar. Synd tycker jag, att kroppen inte vill som jag vill. Men skitsamma, glad att jag inte var sjuk förra helgen och glad att jag blir sjuk innan nästa helg för då är det fet halloweenfest på slakthuset! Jag ska inte vara clown som ovan, men det är ju så rååligt o sminka sig när man köpt latex, blod o vax o grejer! Borde vara halloween minst 4 gånger om året så man får klä ut sig! Skulle på en halloweenfest i morgon egentligen, men jag måste hinna färdigt med mitt skolarbete, plus att jag kanske borde vila med tanke på förkylningen...
Jäjä soon is hanna here! write you later aligator

Inga kommentarer: