tisdag 19 november 2013

tårarnas reservoar

AAaaagh vilken värdelös vecka detta varit hittills -.- Skulle lämna in min nya dator idag, för den är paj (surprise, jag får alltid lämna in mina nya tekniska grejer, dom är typ allergiska mot mig). Och snubben på Siba var så stört otrevlig, han ville inte alls hjälpa mig o bad mig gå hem med datorn igen o ringa datorföretaget istället. OCH istället försökte han pracka på mig ett abonnemang med mobil istället, vafan det var inte alls därför jag kom!? Sen kom jag hem och så la min mobil av totalt haha, så jag kanske skulle tagit erbjudandet ;P Nädå den startade igen efter ett tag men nu är det verkligen på upphällning. Problemet är ju då att varenda mobil som finns i affären är ju stora som hus, man vill väl inte gå omkring med en A4-mobil heller!? Enda i normal storlek är iphone och det kommer jag inte skaffa någon.Får väl bli en gigantmobil ändå så småningom, suck. Jag har för små händer.
Och jag måste köpa kurslitteratur som jag ska ha läst till på måndag, men jag har inte så mycket pengar kvar :S
Jajaa var bara tvungen o gnälla lite, är så sjukt irriterad. Men jag lagade jääävligt god lunch idag iallafall, mat blir man ju glad av ;)

Jag hade förövrigt en riktigt bra helg i allafall :) Galenskaparna på fredagen och massa familjmys hela helgen!

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Störiga Siba. Svårt att välja telefon men Sony har några som är små. Vet i alla fall att de hade det när jag skulle köpa ny kanske inte var den senaste modellen men tror den hette sony xperia miro. Min samsung galaxy express är inte jättestor för att vara en samsung men vet inte om jag vill rekommendera den då den krånglar. . Eller har jag lyckats få ett måndagsexemplar

Frieducha sa...

kram!