torsdag 7 november 2013

torsdag

Tjäna, redan torsdag. Veckorna är helt sjukt snabba. Hinner inte ens nästan med! Ska hem till Tingsryd denna helgen, det var egentligen inte alls planerat men nu blev det så. Sista gången jag åker hem innan jul iallafall för sen hinner jag inte. Blir en intensiv helg som vanligt när man är hemma så kort tid. ska hälsa på mormor, fira fars dag, till frissan och fixa mitt hår som ser förjävligt ut (bara det tar en halv dag, jävla hår jag har) och så ska jag o moran börja på pepparkakshuset(en). Ja ni läste rätt, redan :P Vi har som tradition jag o min mor att bygga ihop ett rätt maffigt pepparkakshus, så sjukt kul, så därför måste vi börja i tid då plattorna till huset behöver ligga typ en vecka och torka innan man sätter ihop dom för annars sjunker huset ihop. Nu får dom förvisso ligga i över en månad o torka innan vi sätter ihop det i jul men det gör ju inte så mycket :P Plus att biblioteket frågade om vi inte kunde göra ett hus som dom kan ställa i skyltfönstret, så det ska vi också försöka hinna med att göra. Och utöver detta ska jag hinna läsa 3 böcker, göra 5 inlämningsuppgifter och 2 experiment. HEJ HO LET'S GO!

Bilden är förövrigt fotad men min mobilkamera in i Tildas kaledjoskop, tyckte det blev rätt fränt :)

Inga kommentarer: