torsdag 21 november 2013

tårsta

Skräpig natt jag haft inatt, kunde verkligen inte somna överhuvudtaget :( händer rätt ofta i mitt liv iofs, jag kan börja fundera på bullar eller igelkottar och kan aldrig somna. Som "tur" var skulle jag inte gå till skolan o anstränga hjärnan nåt för jag hade tid på sjukhuset istället.. men åå denna ångestbyggnad >.<
Nu sitter jag vid min gamla dator (då den nya inte funkar som den ska) och skriver med en hand, den andra handen måste jag hålla i skärmen med för det är glapp o annars funkar det inte, smidigt va? ;P Lite opraktiskt om jag ska behöva skriva 12 sidor naturarbete såhär hahaha, får fråga om man kan få köra sitt arbete i diktafon istället! det vore ju skoj!
ska dra iväg till gymmet när matkoman lagt sig för att få lite energi igen, hejhå peppa på.

Inga kommentarer: