torsdag 2 januari 2014

2013/2014


Detta var den enda bilden jag hade på denna mobilen så det fick bli det :P
Funkar nu att blogga (typ i iallafall) från nya telefonen så nu kanske kanske det blir lite mer aktivt här. Har ju inte skrivit på evigheter, dels har det vart fullt upp och dels är min nya dator paj.
 julen vart bra, jag mamma o pappa var ensamma på julafton och det var rätt konstigt, men det gick det med! Fick så mycket fina grejer och vi pysslade och grejade. Annars har det vart fullt hus här med syskon och familjer, så mysigt!! 
På nyår var jag hos Hanna! Det var Malin med så vi tre lagade mat och spelade julklappsspel och myste (måste visa en grej jag vann i spelet sen, ett ljus vi vart sjukt fascinerande av haha). Det var verkligen en hur bra nyårsafton som helst och jag var helt speedad trots att jag var nykter haha! 

Det nya året igår började hur bra som helst med glada grejer :) idag fortsatte det bra med besök hos Elinor och blev snygg i håret och det ringde folk jag blev kallad till två arbetsintervjuer nästa vecka, vilket känns spännande!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Åh vad kul med arbetsintervjuer. Eller inte roliga i sig men leder säkert till nåt jobb :-)