tisdag 7 januari 2014

Helvetets karantän

Varning för negativt gnällinlägg
Jag tycker jävligt synd om mig själv

Japp, hatar mitt liv en aning just nu. Fick magsjuka deluxe inatt, spytt en gång i kvarten. För er som känner mig så vet ni att magsjuka är min stora fobi.
Är som en gammal blöt vante och ser ut som Gollum, jag är verkligen gröngrå och kan inte stå rakt. Illamåendet går fram o tillbaka, just för tillfället är det värsta feberfrossan och att jag har så satans ont i njurarna på grund av vätskebristen.
Skulle gjort min redovisning i skolan idag, typ kursens viktigaste grej, och gått på arbetsintervju. Men ja vafan sjukdomar kan man ju inte styra över även om det känns typ uppgjort.
Jag måste bli bättre till i morgon, jag har verkligen verkligen verkligen inte tid med det här, borde sitta o skriva på min tenta nu som ska va inne nästa fredag, plus att jag tillråga på allt får kompletteringsuppgifter till varje lektion som jag missar denna veckan, vilket kan bli hela 6 stycken då det är dubbellektioner hela veckan. Stört stressad. Aaaah livet!

 Nu ska jag blanda mig en vätskeersättningsgrogg till (Vitaminbrus och salt) och hoppas det hjälper mot njurarna så jag kan få sova nån jävla gång, rätt gott faktiskt hehe.
Förövrigt sjuuuukt tråkigt att vara ensam och ynklig själv så om nån har lust att få en släng av magsjuka får ni gärna komma hit o klappa lite på mig ;)

Slut på gnäll, over and out


Inga kommentarer: