måndag 13 januari 2014

tjarå!

Tjabba! Jag har inte uppdaterat jag vet, men jag dog inte av magsjukan ;) Nu är jag frisk o på hugget igen! Typ i alla fall ;) Har dock isolerat mig på grund av tentaplugg, kom efter en hel del i planeringen de dagar jag var sjuk så fick ta igen det trippelt upp. Men det går bra, haft ett jävla flow både igår och idag :) Eller ja bra vetifan om det blir, men jag skriver en massa i alla fall istället för att bara stirra in i en tom skärm! Och min trasiga dator som valde att lägga av helt o hållet i söndags gjorde jag lite hjärt o lungräddning på och jag ber till gudarna att den håller i alla fall till tentan ska in på fredag! Sen är det fanimig jag som lämnar in det här skräpet. Förövrigt, köp aldrig nåt på Siba och köp aldrig Windows 8.
I morgon ska jag på två arbetsintervjuer, en klockan 8 på morgonen och en klockan 14, perfekt olagom mellanrum till att inte orka göra nåt vettigt emellan :P

Har förövrigt fått en beställning på krympplasthalsband till Enforcer´s Europaturné i februari. På 30 stycken! Jag lär vara rätt lagom bajstrött på den loggan efter det pysslandet haha. Det får vänta till tentan är inlämnad sen så får jag köra full pull på pyssling ett par dar, bra dä!. Kulkul i alla fall att få sälja sina grejer igen :)

Blivit kallad till 6 arbetsintervjuer nu, det märks att dom har lite kris på personal på skolorna/förskolorna här i Stockholm haha, eller så beror det bara på att jag skrev ett kickass personligt brev, eeeeller inte haha

Inga kommentarer: