tisdag 14 januari 2014

Pääärsen

Tja bloggos!
Har vart på två arbetsintervjuer idag. På morgonen hade jag en tjänst som jag avbokade när jag hade magsjuka, tror ni inte att tunnelbanan fakkade ur i morse så jag kom 30 minuter försent! Dom måste verkligen fått sämsta bilden av mig nånsin! Sen grillade dom mig som en liten svart majskolv haha. Men den verkade skön den skolan, Lidingö är ju dödsfint!! Den andra intervjun var över på typ 10 minuter, dom såg väl på mig hur asum jag var från början helt enkelt ;)
I morse när jag gick till tunnelbanan var det en man som hade halkat på isen utanför, på vintern är det typ 1 decimeter is där konstant. Såg bara att han låg ner först och lite folk hjälpte honom och ringde till (vad jag gissar ambulansen), när jag kom närmre såg jag att hans ena ben var vridet åt andra hållet, aaaaaaaaj vad han måste ramlat! Stackars människa!
Nu ska jag plugga, i morgon på morgonen väntar nästa arbetsintervju! Jodåsåatteee! Tur att jag inte blir nervös o tycker det är nåt jobbigt i alla fall, tycker det är rätt skoj hehe

Inga kommentarer: