onsdag 12 september 2012

hej

Japp nu har jag läst igenom artiklarna som vi har litteraturseminarium på tills på fredag. Såååatte....Kan nån läsa dom för mig igen och faktiskt berätta för mig vad dom handlar om?? För det första är det på engelska, och vardagsengelska har man väl tillräckligt med problem med, men akademisk engelska är ett skämt ^^ Fan jag borde verkligen läsa en engelska kurs, jag har inga problem om folk pratar engelska med mig, men jag kan inte svara så det låter normalt haha, fråga bara fizzy ^^. Och jag tycker det är jobbigt att läsa för jag vill att läsandet ska gå lika fort som svenska, men det gör det inte. Jaja skitsamma ska läsa några texter igen och hoppas att jag fattar mer annars får jag väl sitta där som en idiot på fredag. mmmm.

svar på kommentar till Jasmine: vart har du hört att snygga föräldrar får fula barn? Ska man då definiera sig som ful och leta upp en snygg kille och få ett medelvackert barn? Eller leta upp en ful kille så ungen blir snygg? hahaha medelvacker måste ju vara ett nytt ord, som lagom liksom

1 kommentar:

Jasmine sa...

Haha jag vet inte, tror det var något jag funderade på nångång. Men medelvackra är nog de flesta. Så satsa på det så kan det inte bli fel.