torsdag 20 september 2012

torsdag är den nya söndag

Var på Asylum igår! Det var kul, som vanligt :) Missade tåget när vi skulle hem (typiskt mig o malin hahaha). Malin hann på, men inte jag ^^ Dom öppnade dörren i typ 2 sekunder så man hann inte gå på! Så jag vinkade hejdå till malin som var i tåget och jag stod kvar på perrongen hahaha. Så när jag kom till centralen hade ropsten-tåget redan gått. Ääääh det är ju inte så långt att gå tänkte vi. Malin hade ont i fötterna och tog av sig skorna, jag sympati-tog av mig mina skor också, så vi promenerade från centralen till Gärdet i strumpor klockan 2 på natten. Smarta tjejer :) Ännu smartare var jag när jag idag insåg att jag faktiskt hade ett par converse i handväskan med mig som jag kunde tagit på mig istället haha, jävla påse spån jag är ^^ Om ni undrar varför jag hade extra skor så var det ifall brors bebis skulle få för sig att vilja komma när jag var där så var jag tvungen att ha andra skor (inte för att jag ska förlösa bebisen med ett par skor men javafan ni fattar). Idag är jag tröttare än trötttrött -.- Och min stortå håller på att ramla av :( Jag blev stämplad av nån på krogen i maj (!!!) och sen dess har den krånglat, och nu är den på upphällningen (om en tå nu kan vara det). Gör så satans ont så jag kan knappt ha skor på mig buhuuu, den är gigantisk och ser helt mongolojd ut :( Vill inte gå till doktorn.
Och jag har inte ens börjat plugga på det jag måste göra till i morgon...men nu börjar väl hjärnan vakna till liv lite igen så jag ska ta tag i det där nu. tjohotjohej gnäll gnäll. Men i morgon ska jag hem till Vikanders och fredagsmysa, på lördag ska jag hem till Hanna och lördagsmysa! Bra helg helt enkelt :)

1 kommentar:

F. sa...

Mysa är bara av godo.
jobbigt med tån.
Kramis