onsdag 26 juni 2013

Cypern

 (Midsommar (gjorde förövrigt kransen själv av en liten ful barnhatt med blommor på, ett diadem och limpistol hehe) )

 (Steka fläsk och dricka öl)

(Elton förklarade för mig att växterna som växte vid hotellet var jättestora ananas, haha sötbarn)

Hej! Nu bloggar jag äntligen! Jag kom hem i måndags med vart riktigt sjuk så jag har knappt startat datorn. blir alltid sjuk när jag varit iväg nånstans, kan inte ha semester alltså :P
I vilket fall, Cypernresan var helt fantastisk! Hade en riktigt riktigt bra vecka med hela familjen. Det var tokvarmt hela veckan runt 36 grader. Jag brände mig as a fuck i ansiktet och på (och inne i) öronen (!) första dagen. Så jag kunde lysa upp hela rummet med min näsa sen :)
 Hotellet var hur bra som helst och maten var riktigt asuum. Det bästa med all inclusive är att man får gå o ta käk, fika o dricka hur man vill. Har nog aldrig druckit så mycket öl förr :P Och vår balkong var ungefär dubbelt så stor som min lägenhet, helt sjukt. Sen var det så nära till havet så man kunde nästan hoppa i från balkongen (om man är en riktig jävel på att hoppa hehe).
På torsdagen fick jag i födelsedagspresent från edvin o jossan att åka iväg o snorkla. Har aldrig gjort det förr och det var sjukt ballt! Jag var ingen naturbegåvning direkt för jag höll på o drunkna typ hela första kvarten ^^ Men vattnet var så klart så man såg typ en hel fotbollsplan bort, det var fränt som fan.
På midsommar hade moran tagit med sig massa midsommargrejer så då satt vi inne i vår lägenhet o käka ägg o sill o knäckebröd, haha skitmys. Dom hade midsommarstång med dans o sånt där men barnen sov då så det var bara jag som var där haha, skevt o dansa midsommardans i bikini.
 Det bästa med resan var att alla var på samma plats, att kunna umgås med hela sin familj lite hur man vill, att alla liksom bodde på samma ställe. Det saknar jag helt klart allra mest, i vanliga fall är det ju typ halva sverige mellan allihop, från stockholm till malmö :/
Ni får se lite mer bilder när jag lagt in från kameran och stulit de andras kort :)

Inga kommentarer: