fredag 28 juni 2013

Make Art Not War

åh jag vill ha denna tröjan från www.zumiez.com. Den känns väldigt jag. Får väl se sen när jag får lönisch i september kanske :P

Är fortfarande dålig, alla vi 3 här hemma är sjuka. Har gått en vecka nu och man är fortfarande till o från så pass dålig att man inte kan göra annat än att ligga i sängen, vi hostar ikapp alla 3. Trååååkförkylning, vill ju vara pigg o pepp när man har semester!!! Men som sagt, jag minns inte när jag var riktigt riktigt sjuk sist, säkert ett år sen. Så hela årets sjuka kommer väl nu :P Är mest jävligt orolig att det ska vara bihåleinflammation, varje steg gör ont som man tar, som tandvärk fast i hjärnan. Ja haha. Menmen skitsamma nog med gnäll, det går ju över, det är ju bra att kroppen är sjuk när jag inte har nåt viktigt liksom :)

Idag fyller förresten min fin fina mamma 60 år! Helt galet! Vi firande henne med jordgubbar, vanlijhjärtan och champagne i morse, ja o paket såklart :) Sen åkte dom till Kalmar för o bo på hotell i natt och jag är hemma med doggen!

Inga kommentarer: