söndag 30 juni 2013

jaaahapp

Jaa jag har liksom inte så mycket att uppdatera om. Jag är fortfarande sjuk. Börjar bli riktigt jävla bajstråkigt att inte orka göra nåt nu. Idag har jag; kollat på tv. Tänkte att jag skulle baka i alla fall, gick o handlade mjöl, gick hem, orkade inte baka utan gick o la mig igen. Så det var min dag.
Appropå ingenting har jag fått världens jävla dille på makrill i tomatsås (ja det luktar röväckligt jag vet, men smakar gottgott). Jag har ätit en burk varje dag sen vi kom hem från cypern. Vilket alltså innebär att jag ätit 6 burkar makrill till frukost...hmm det är ju nästan ett kilo, oh my jees, jag blir snart en fisk, får äta ost i morgon. Måste lidit av fiskbrist eller nåt, och nu borde den väl vara återställd. (vilket jävla inlägg, jag har verkligen INGENTING att skriva om när jag skriver om makrill)


Idag fyller min störstebror 35! grattisgrattis!
Dom kommer förhoppningsvis i möra eller på tisdag, beror på Esther som är jättesjuk hon också :(
Stackars lillskruttan!

Inga kommentarer: