måndag 1 juli 2013

baugat

Idag mår jag mycket bättre! Så jävla skönt att inte vara en vandrande zombie! Snorig o hostar fortfarande men det kan man ju överleva så länge man är pigg! Så idag har jag bakat as a fuck. blåbärskakor, som blev så helvetiskt goda! Och Bounty (kokos, kola, choklad) som även dom blev helt sjukt goda, fula men gudomliga. Jitterbuggare (jävla namn) gjorde jag med som jag höll på att kasta iväggen, ska aldrig aldrig bakas igen. fuck no. Så gjorde jag lite mer choclate chip cookies, dom har en tendens att försvinna så fort jag gör dom, vet inte alls vem som äter upp dom.... (det är förövrigt INTE jag).

Idag kommer bror o hans familj, snart om typ en timme. Sen ska vi ner till sommarstugan för att hänga där. Sen åker jag upp till stockholm för att spendera veckoslutet där from torsdag till söndag. För på måndag börjar jobbet.

1 kommentar:

Jasmine sa...

Åhhh åker du till sthlm på torsdag. Då kommer jag ju till Tingsryd.. Så typiskt. Men jag kommer nog hänga lite i Tingsryd i sommar så vi får ses när du är ledig från jobbet :-)