måndag 22 juli 2013

hallihallå

I fredags kväll drog jag o Hanna in till östersjöfestivalen för att se granny goes street fighting, efter lite stressattack och pissdag på jobbe för min del :P Vi kommer iallafall dit i tid och tror att vi hittar helt rätt, utegård och gratis, måste ju va här! Visade sig att vi suttit typ en timme på fel ställe och panikar in på harrys tack vare att syrran säger var hon och Jonas är. Så vi får iallafall se bandet som vi åkt dit för efter jävlans massa om och men :P Sen går vi en sväng till Frida o Jonas båt och hänger där innan vi styr hemåt igen, eller ja hanna styr, jag sitter bara bredvid ;P Brrra kväll :)

Lördag jobbade jag och sen åkte jag ner till stugan för att hänga med mora, fara och familjen Vikander. Finfin helg, tokälskar dem så det gör ont i mitt lilla hjärta
Odin: "Jag kommer vinna nog, men du får stå med en fot på min prispall". Det är fan kärlek från en 5½ -åring det ;)

Nu sitter jag och spelar in band för på fredag drar jag o Malin till skogis :D
Festival är precis vad jag behöver nu känns det som! Jag älskar dig så innerligt sommar!

Inga kommentarer: