måndag 8 juli 2013

Dagens

-Första dagen på jobbet, det var kul, i 3 timmar. Sen sa min kropp att den inte orkade springa runt nå mer. så jag röstar på 3 timmars arbetsdag med 500 spänn i timmen, vore ju jättebra :)

-Fick påminnelse från posten om en faktura (som dom glömt skicka). Jag fick påminnelseavgift och dom hotade med inkasso. Jag ringde upp dom och sa att dom var dumma i huvet och jag tänkte minsann inte betala. morrmorr jag hatar posten. Han fick ändå det att låta som det var mitt fel.

- Betalade räkningar, och på bankdosan fick jag som svarskod mitt mobilnummer (plus en siffra på slutet)! freeaaakyyy!


2 kommentarer:

Amanda sa...

Hej!

Var gärna med och tävla hos mig!
Just nu lottar jag ut ett gladiator armband! Det kommer fler tävlingar inom kort.

Vinnaren får även en länk till sin blogg i min, men jag tar kontakt innan via mejl!

Lycka till!

Elizabeth sa...

Haha, låter som en alldeles perfekt längd på arbetsdagen tycker jag!