onsdag 17 juli 2013

hejhå

Ja ibland känns det ju lite så ^^

Jag bloggar idag! Bra va!? Slutade tidigt idag, känns helt knas! Ändå så hann jag inte med hälften av det jag planerat att göra, men det trodde jag inte heller :P Får hejja på på att jag hinner lite i morgon när jag OCKSÅ slutar tidigt!! två av tre gånger jag har på hela semesterschemat, woop woop :P
Idag har jag jobbat, städat, pratat i telefon (många gånger), blivit arg (många gånger), varit hos Jasmine en kortis, och gjort en beställning på en tavla som jag inte kan bestämma mig om den är okej eller skitdålig. Det är förvisso alltid så när det gäller saker jag gör :P Och jag kan inte visa den här eftersom det är en födelsedagspresent, förvisso till en person som jag är 500 procent säker på inte läser denna bloggen, men för säkerhetsskull så låter jag det vara for nu.

I möra ska jag jobba, klippa gräs, städa,tvätta, (förhoppningsvis hälsa på mimmie o barnen) och äta mat på ladan! Göööttt

Inga kommentarer: