torsdag 4 juli 2013

stockholm


sådärja, nu är jag i stockholm, sista helgen på semestern nu :S Var svinstressad till tåget och körde FEL när jag skulle till alvesta. Var längesen jag sa så många fula ord i samma mening hahaha, shittans. Stackars mamma när jag ringde och bara svor som fan ^^ Jaja tåget var iallafall 20 minuter sent så jag hann i vilket fall :P Sen hade dom ingen AC på tåget så jag höll på att dö av värmeslag och syrebrist. Menmeeen nu är jag framme iallafall!

Jag fick ett B på mitt examensarbete och i helgen ska jag fan fira det! Fick reda på det när jag kom hem från cypern men jag har ju fan legat på förkylningsdödsbädden så det har inte blivit nåt firande av det. BRA ELLEN iallafall, jag är riktigt stolt över det betyget och mitt arbete, känns bra att man får lite cred för sitt hårda jobb, eller ja jag tycker ju det var skitkul samtidigt eftersom det är två ämnen jag tycker är sjukt intressanta så även om det var tufft var det skoj :)

nu ska jag snart hem till maulin :)

1 kommentar:

F. sa...

Ellen du är BÄST!!!