fredag 5 juli 2013

aj och oj

sparkade nyss i min lilltå i min väska, aaaj. Min mora bröt sin lilltå på min examensfest, jag börjar fatta vad hon pratar om nu >.<

Jag har börjat fundera på vad grabbarna på carlings går för jävla charm-utbildning på sitt jobb egentligen?? I princip varje gång jag är där (eller okej nej, bara här i stocholm, dom har tydligen inte den utbildningen i växjö :P ) så står jag o har konversation med biträdet i typ 20 minuter. Jag tror hela carlings vet om allt som händer i mitt liv just nu. Annars säger man ju typ hej till "biträdet". Idag snackade jag med en kille som ville veta allt om min utbildning och vad jag gör för nåt på fritiden, gick senare in på ett annat carlings och den snubben var nästan lika social han, dock pratade han om jeans istället,vilket känns lite mer bekvämt. Tycker det är skitjobbigt med dessa konversationer med tanke på att många som jobbar på carlings är så snygga så man blir svag i alla leder under hakan liksom hahaha, jag vill helst inte säga mer än hej om ens knappt det :P Detta gör dom alltså med alla kunder när dom har tid över, så det är inget personligt, men jag börjar bara fundera på vad den kedjan har sagt till sina anställda? Slå på charmen full pull för då köper tjejerna kläder :P Och ja, hade jag haft massa pengar hade jag köpt varenda plagg ni ger mig så det funkar ju säkerligen som säljknep.
Sen finns det ju såklart kvinnliga biträden också, men jag gissar att dom ger sig på grabbarna som kommer o handlar istället ;)

Nu ska jag till Hankan o grilla med henne o Tompa! Sen får vi se vart stockholmsnatten tar vägen

Inga kommentarer: