måndag 29 juli 2013

måndag hejohå

hejhej! hemma från skogsröjet och har aldrig uppskattat tvål så mycket och vatten som inte smakar mögel. Sinnessjukt varm festival så man har känt sig som ett klibbigt äckel konstant. Festivalhelgen började värdelöst med att tåget blev 4,5 timmar försenad och vi missade the scams som var det band vi helst ville se :P Vi hade iofs rätt skoj på tåget när vi väl började supa sen, de andra var inte lika glada :P
Sen på det så var jag så sjukt trött på jobbet och grinig i en hel vecka innan vi åkte, och när vi då först blev försenade så sjukt mycket så bättrades kanske inte det där oturshumöret på, så jag är förundrad över att folk (eller ja mest malin då haha) står ut med mig ibland, aj löv ju :)
 Det bästa med hela festivalen var helt klart vårt CamPink, så jävla sköna! Malin, Totte, Patrik, Linda och jag då. sen bodde bandet Bohemian lifestyle där till på lördagen också men jag vet inte riktigt om dom räknas in i det rosa ^^ Vi har sagt så sjukt roliga saker att jag är riktigt ledsen att det inte dokumenterades! Sjuk humor.
Well well det var riktigt riktigt skönt att komma hem och få duscha, tvål har jag liksom inte använt på 2,5 dar och det märks! Mindre skönt är att jag ska jobba idag till 22.30, och att det är Tingsryd marknad i 2 dar. Jag hatar verkligen Tingsryd marknad, inte i sig då alltså, det är väl trevligt, men jag hatar att jobba då, it's a hell!
Men vafan, jag jobbar bara i två veckor till, sen ska jag aldrig jobba på Börjes mer



Interna citat för min egen skull:
"ett skogsbåtsbarn"

"Varför finns det inte päronmos och inlagda äpplen?"

"Dom borde döpa om festivalen till typ den franska båtsällskapsfestivalen, tänk vad förvånade folk hade blivit när dom kom hit"

"Nu stänger jag av min telefon så nu får ni likea analogt"



Inga kommentarer: